25 Sept 2006

Sofa Kereta

Jumaat

Jumpa kain RM5 semeter untuk dibuat sarung kusyen sofa canggih ini. Aku mahu terus pilih corak dan warna yang sesuai.

Bini aku kata... sekejap.. kita kena lawat seluruh stor dulu.

Aku ikut di belakang dengan hati tertutup kerana yang lain harganya lebih daripada RM5 semeter. Aku tahu, bini aku turut menutup hatinya, cuma ingin meronda memenuhi sifat wanitanya.

Sabtu

Pagi, buat "allignment" dan "balancing". Stering tetap bergegar bila cecah 90 km/jam.

Tengahari, tukar "drive shaft". Gegaran dan pertukaran gear yang tidak selesa juga telah hilang.

Petang, kereta aku sudah boleh dipandu laju di lebuhraya kembali.. yehaaa..

Bukan.. aku tidak berniat berlumba... aku cuma mahu sampai ke rumah sebelum waktu berbuka. Itu sahaja.

Kesimpulan

Kalau aku terbeli kain yang lebih dari RM5 semeter, kemungkinan untuk aku selalu berbuka puasa di dalam kereta pada tahun ini adalah sangat besar.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: