7 Oct 2006

Incredible Hulk

Masa aku sekolah menengah dulu. Ada seorang Ustaz yang sangat lembut dan tidak pernah aku lihat dia marah-marah. Jauh sekali untuk merotan aku dan kawan-kawan aku.

Masa aku sekolah menengah dulu. Semasa hari terakhir puasa di sekolah, aku main mercun katak di asrama. Bukan satu. Banyak. Meriah sungguh. Nak rayalah katakan.

Masa aku sekolah menengah dulu. Ada seorang ustaz yang telah bertukar perangainya 100% daripada seorang Ustaz yang tidak pernah marah orang kepada seorang Ustaz yang sangat bengis dan suka merotan.

Masa aku main mercun katak masa aku sekolah menengah dulu tu. Ustaz itu yang juga seorang warden asrama sedang tidur selepas solat Zuhur!



ps - teringat kisah ini lepas baca entri Halogamora ini.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: