5 Dec 2006

CINTA



Banyak betul blog yang buat ulasan filem Cinta. Kalau korang nak baca, bukak blog Sinaganaga. Dari blog dia, korang boleh pergi ke blog lain yang ulas filem yang sama. Dari blog yang ko klik kat blog Naga tu, ko akan dapat link ke blog yang lain pulak yang ulas benda yang sama.

Aku pun nak ulas jugak.

"Jom cuti esok, kita tengok CINTA" aku sms bini.

Bini aku memang malas taip sms. Dia call balik.

"Minggu ni sibuk banyaklah, minggu depan lepas chek perot kita pergilah"

Arghhhhh.... lambat lagilah ulasan aku, maaf ya.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...