14 Dec 2006

CINTA 2

Waktu pejabat di hujung-hujung tahun macam sekarang, aku sibuk selesaikan kerja aku yang telah aku kumpul sepanjang tahun.
Komen-komen korang aku tak sempat nak balas satu-satu.
Malam-malam pulak aku sibuk tengok Sukan Asia.
Aku benci tengok Sukan Asia kat RTM tapi aku tetap tengok juga.
Tapi aku sempat tengok filem CINTA... memang bagus! Cerita melayu terbaik pernah aku tengok kat pawagam. Kali pertama dulu, Sembilu. Nyesal sampai sekarang aku tengok cerita tu. Filem CINTA ni kali kedua aku tengok cerita melayu kat panggung! Rasa macam nak tengok lagi...
Aku hampir-hampir babikan seorang perempuan dalam panggung macam Sinaganaga. Mentang-mentang dia tengah tengok buat kali yang 47 agaknya, kalau boleh semua babak dia nak cerita kat kawan dia.
19 hingga 22 Disember ni aku akan ke Langkawi. Bukan bercuti, tapi bermesyuarat sambil bercuti. Kalau kebetulan korang pun ada kat sana time tu, jom jumpa! Mesyuarat tu ada 3 je lelaki. Lagi 2 orang bawak bini. Nampak gaya aku akan jadi supir kat sana! Bawak bini orang dan mak orang yang tak bawak famili pergi Idaman Suri hahaha.
Terima kasih.

ps - rasa macam nak bukak blog lain je tahun depan sebab nak masuk kategori weblog baru terbaik lagi haha.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: