11 Jun 2007

Alhamdulillah 2

Maaf.. kisah jiwang karat aku terpaksa ditangguhkan dulu sambungannya. Sabar ya peminta-peminat sekelian. Aku ada urusan lain yang terpaksa diselesaikan dulu sebab "pink form" yang aku nanti-nantikan telah selamat diterima pada Jumaat lepas. Lapor diri pada 15 Jun ni di ibu pejabat. Oleh kerana kat tempat aku sekarang tiada jawatan yang aku akan pangku, maka aku akan berpindah ke tempat lain.

Tapi, masa taklimat dulu tu, kami semua macam kena tipu lah. Masa taklimat diberitahu tarikh pemangkuan jawatan pada 1 April (maksudnya akan ada tunggakan) tapi bila dah keluar surat, tak ada perkataan April pun dalam surat tu. Sia-sia saja, aku tidak bercuti sepanjang bulan April dulu. Dengan tarikh baru ni pulak, bermakna aku tak boleh bercuti masa sambut ulang tahun pernikahan aku!

ps - syarat memangku jawatan ialah bekerja secara terus tanpa cuti selama 28 hari dari hari pertama pemangkuan.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: