24 Jul 2006

Jom SMS

Amirul tersingkir dalam Konsert 08 yang berlangsung setelah memberikan persembahan lagu Jatuh dendangan asal Adam AF2. Persembahan Amirul mendapat kritikan hebat dari tiga Pengkritik Jemputan termasuk Pengkritik Tetap.

Sejurus selepas Amirul beredar meninggalkan Akademi Fantasia, pihak Akademi mengumumkan AFMASUK 8 pelajar yang telah tersingkir dari Akademi sebelum ini.

Empat pelajar telah diumumkan untuk meneruskan impian mereka di Konsert Akhir dan keputusan AFMASUK hanya akan diumumkan di Konsert 09.

Itulah Akademi Fantasia yang penuh dengan kejutan.



Mudahnya cara nak dapat duit dari orang bangang kan?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

32 comments:

Izhal said...

hahahahahahaha... orang2 bangang ni banyak duit kot...

Kemat said...

Banyak lagu care depa nak perabis kredit org kita. Tgk la time final nanti mesti ade AFPersembahan Terbaik, AF Pelajar Popular.

~ GAB ~ said...

I don't know 'bout you guys. I do watch AF4 but merely jumping onto the bandwagon with the kids. Tak tergamak le nak labelkan bangang tu tapi kalau dah ada orang sebut gitu, aku angkat tangan tanda setuju. Anyway, AF ni sebenarnya program yang bagus juga. Aku berpendapat, ianya lebih baik dari Program kartun yang robot2 tu walaupun mungkin ada orang tidak setuju, mengatakan sebaliknya... Aku cakap gitu sebab aku tak tengok cerita kartun..weheheh

Unknown said...

I memang hairan apa guna pengadil dalam mana-mana pertandingan persembahan. Kalau semua keputusan bergantung kepada SMS, apa guna pengadil? Mana perginya kualiti persembahan? Muka hensom atau lawak tapi nyanyian macam tahi boleh jadi juara? Begitulah industri musik masa kini... telah hilang kualiti dan bakat yang ada... I betoi betoi sedih melihat industri musik masa kini. Baik I dengar balik lagu-lagu 50'an - 80'an

Aku Bukan Bidadari said...

tak suka AF tahun ni..tak suka AF tahun ni...tak suka AF tahun ni..tak suka AF tahun ni...tak suka AF tahun ni..tak suka AF tahun ni...tak suka AF tahun ni..tak suka AF tahun ni...tak suka AF tahun ni..tak suka AF tahun ni...tak suka AF tahun ni..tak suka AF tahun ni...

ps: tahun ni bila tgk AF asyik mengumpat jerr...

blackpurple @ jowopinter said...

Yang menonton bukan sahaja diperbodohkan dengan gimik murahan itu.... tapi dipukau agar meng'SMS'...huh....

Literature Sushi said...

tahun ni AF macam ape tah... 'Bangang' is such a strong word... :)

~ GAB ~ said...

I just love it when the time is about 10:45 pm during the concert, I'd warn my wife and kids to see the mood change in Aznil; the voted out student about to be announced. At times, it happened just right after I said that and we laughed over. We take it as a joke. One thing for sure, my daughter, only 14 years old never had an urge to send votes. She even make fun out of it. Well, she is even better than many adults around, ay?

NONIE AZIZ said...

sib baik aku tak pernah sms2 benda karut ni kalau tak aku pun bangang sama!!!

Lan Rambai said...

izhal.. atau orang byk duit bangang2?
moon.. betul ke sekali je ni?
kemat.. dorang bukan nak perabiskan kredit kita... target dorang orang2 yg bangang jer hehehe
Gab.. AF ni memang program yang bagus.. boleh tunjukkan pada semua orang anak dara boleh landing atas bahu teruna di depan kamera!
kenny.. jauhnya ko pergi sampai 50an
ABB.. tahun dulu2 pun sama jugak bangangnya hahaha
BP.. entry ni based on komen aku kat blog ko lah..
raeidzal.. kat sheffield pun bley tau AF macam apa ke tak ek? Bangang is not a strong word if u don't AFMASUK or AFUNDI etc
Gab kedua.. aku tgk AF minggu lepas sebab aku di Melaka dok umah kakak aku. Kalau kat rumah, aku lepak kat kedai mamak tgk liga malaysia hahaha. 10.45 tu memang part aku paling meluat.
MR... hahaha

zino said...

zino tak pernah undi pun.. tak ambil kisah pun so tak termasuk la dalam golongan tu hehe

kOmEnG hEnSeM said...

APA YANG BESTNYA AF NI???.... AKU NAMPAK BANYAK KEBURUKKAN(100%) DARIPADA KEBAIKKAN(0%).....LEBIH BAIK KITA MENANGISI UMAT MUSLIM YG TERBUNUH AKIBAT KEZALIMAN ISRAEL DARIPADA MENANGISI TAK DAPAT MASUK FINAL....MEMANG BANGANG AF...BANGANG AF...BANGANG AF... ORANG MENGUNDI PON BANGANG GAK.....

Pandang Dengar Diam said...

Tamak untuk mengaut keuntungan.

tumismenumis said...

Tak pernah SMS. Cuma wonder,macam mana agaknya mentaliti orang yang sanggup mengSMS utk mender yang macam ni eek?

Sastri said...

memang tak tgk AF dari mula dia sampai now... ntah naper tapi mmg tak minat pun nak tgk...

Anonymous said...

sastri
saya sama seperti anda juga. kita serupa.. kita serupa.. hadirmu untuk mengubat lukaaaa..

Anonymous said...

Suka baca komen kau orang...esp. jawapan lan kat Gab 1. Tapi saya no comment sebab tak pernah tengok AF.

Lan Rambai said...

zino.. bagus
komeng.. kalaulah ko tulis komen ko ni sbg entri kat blog ko kan bagus...kira ada update lah
cuaca.. sapa yang untung.. mereka jugak.. yg tukang sms?
mazudi.. takkan takder kenalan yg giler sms ni?
sastri.. susah jumpa anak dara tak minat AF ni..
GT.. blackie marah kang!!!
amaria.. tenkiu singgah singgah sini

Anonymous said...

AF tu ape?

p/s Dah lima bulan tak tengok rancangan TV. Waaaaa...

Ayu Mohamad said...

tuhlaaaa depa dpt sms sket this year sbb tu la ade afmasuk

KUDIN.. said...

semua sekarang nak pakai SMS sebab senang dapat duit dari orang ramai...aku cadangkan pada PAk Lah..kalau tak de duit nak buat projek...buat undi secara SMS je...sapa sokong AFPak lah ataupun AFMahathir....mesti ramai orang yang ngundi pakai SMS...silap2 duit tu boleh le pakai buat bina pusat sukan kat London yg diidamkan oleh Najib dan Azalina walaupun PAk Lah tak bagi green light.....utk isu artikel 11 pun kita undi pakai SMS je....mesti ramai yg mengundi....AFmurtad ataupun AFIslam....aku pun tak tahu sapa akan menang.......
satu je yg tak boleh SMS..kalau dah mati....tak boleh lagi Afundi Syurga atau Afneraka...semuanya bergantung pada Iman dan amal seseorang.....

Afundi Faizal......

Anonymous said...

rancangan tu bagus sebenanrnya, sebab ia menunjukkan kepada kita betapa banyaknya yang bangang di malaya nie.

ontahsapo said...

aku rasa orang kita dah tak ramai bangang dah... semua dah ok....

Rie said...

bukan setakat bangang. ia lebih hebat daripada itu. Lubnan berperang kedekut kasi derma. membazir suka.

Faridt said...

korang mengundilah banyak2 ek. aku berterima kasih. itulah sumber pendapatan dan bonus utk syarikat telekomunikasi kami. alhamdulillah.tanpa af ni takde pulak service kami...haha

Akima Akatoman said...

AF?
akulah salah seorang yang ternganga, tak tau apa, setiap kali terdengar/terbaca dua huruf ni..

Akima Akatoman said...

AF?
akulah salah seorang yang ternganga, tak tau apa, setiap kali terdengar/terbaca dua huruf ni..

Anonymous said...

aku tgk af. aku suka nak tau apa jadik kat dalam tu.

anggaplah tokey af tu mcm peniaga. pengundi mcm pengguna.

aku tak mengundi. aku pengguna bijak.

Amanitium Cho said...

hehe, saya tidak menepati ciri-ciri tersebut. lantas dapat disimpulkan saya tidak bangang. haha.

Unknown said...

Tak pernah tgk AF. Tapi mana2 pun orang buat duit dari program seumpama ini melalui SMS. Kat sini pun banyak.

MLanz said...

actually org byk membazir duit dgn SMS terutama remaja dan belia kita...

kalau pasal Amirul tu... aku pun x suka tengok dia.Cengeng...

kalau korang nak tahu...sms generate lebih kurang RM20K just utk AF je... byk habis prepaid..

shogunn_general said...

lagi baik SMS awek..paling2 pun dpt jugak reply..hati pun puas..eheh