28 Oct 2008

Aku Jadi Cikgu

Selasa 21 Oktober 2008 - satu kejadian melibatkan pertumpahan darah yang banyak telah berlaku di depan pagar rumah aku. Apa yang berlaku, siapa yang berdarah, darah siapa, mati atau tidak dan sebagainya adalah tidak diketahui.



Sejak kejadian itu, aku menghilangkan diri dari dunia internet. Aku telah pergi membawa diri ke Negeri di Bawah Bayu. Dahsyat jugak aku ni.... sampai kat Sabah ada orang nak dengar aku bersyarah haha



Oleh kerana aku pergi ke Sabah memang "benar-benar" kerana tugas.. jadi tak banyak "masa untuk berjalan-jalan"... gambar ni kat Tanjung Aru.



Gambar ni pulak kat medan ikan bakar belakang pasar philipin.



Pesanan untuk diri sendiri.. Lain kali.. kalau kena ngajar kat luar daerah lagi.. sila pastikan nota dan powerpoint dah siap awal-awal! Barulah ada masa nak jalan-jalan!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: