14 Oct 2008

Nostalgia Kamera Baru

Masa pergi beraya minggu lepas kat rumah makcik aku.. terjumpa gambar keluarga aku yang diselitkan pada bingkai gambar bunga ni. Dulu masa aku masih ada kampung kat Melaka, gambar keluarga tu memang ada tergantung kat ruang tamu. Tapi sekarang tak tahu ke mana menghilangnya.



Gambar ni diambil awal tahun 70an. Aku ada dalam gambar tu tapi kalau cari pakai kanta besar mana pun pasti takkan jumpa punya... sebab aku dok dalam perot lagi. Tak sure bila gambar ni diambil secara tepat. Jadi aku tak pasti aku dah ada dalam perot mak aku atau masih lagi kat kilang sperma abah aku.

Yang aku pasti.. gambar ini aku snap guna kamera baru aku yang aku terbeli akibat gatal membeli-belah tingkap di kedai kamera dan akhirnya aku terjebak membeli IXUS85IS dan itulah salah satu sebab aku rajin update blog balik sekarang ni hehe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: