20 Mar 2007

Pulau Mesyuarat

Hari ni aku masuk kerja jam 10 pagi sebab hujan hehe. Sampai pejabat terus masuk mesyuarat yang dah bermula sejak 9 pagi. Mesyuarat sampai 1.30. 2.30 petang sambung mesyuarat lain pulak dengan orang yang yang lebih kurang sama. Boss-boss sebelum ni, suka bincang kat bilik dia ja. Boss baru aku ni suka pulak buat mesyuarat. Ngantuk gila wei. Aku selalu tidur kejap masa tengahari. Hari ni tak sempat. Tah apa yang dibincangkan tah. Aku ni kira nak cukupkan korum je dalam mesyuarat belah petang tu.

Tapi, tiba-tiba aku jadi segar bila terdengar boss bagi cadangan buat mesyuarat lepas ni kat Tioman atau Perhentian. Tak tahu le jadi ke tak. Patutlah staff otai kat sini cakap boss baru ni bagus. Dua-dua pulau aku dah pernah pergi sebenarnya. Syok gila. Kalau pergi kat pulau-pulau macam tu, nak meeting berapa kali pun aku tak kisah. Jangan ke Langkawi lagi sudahlah. Aku dah bosan dengan coklat haha.

Sebenarnya, hari ni tepat 19 tahun aku jadi anak yatim. Sekian.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: