16 Mar 2007

Senarai

Aku nak buat entri baru tapi otak aku tak boleh nak mengarang sekarang ni. Jadi.. aku buat senarai jelah apa yang aku nak tulis.
  1. Buah hati pengarang jantung aku akan mula kerja balik Isnin ni. Kerja yang dibayar gajinya. Kerja yang tak perlu dibayar gaji tapi mendatangkan keseronokan itu masih bercuti lagi. UWAAAAAAAAAA.
  2. Kenapa pelajar sekolah agama kat Kelantan yang dapat 17 1A dan 1 2A tu tak diistihar pelajar terbaik SPM 2006? Adakah kerana "cadangan" asal ada pelajar lain yang berasal dari Johor dapat 19 1A? (yang kemudiannya didapati cuma 14 1A sahaja)
  3. Raja Lawak Astro patut ditukar tajuknya kepada Raja Badut Astro. Atau nama yang lebih baik Raja Lawak Bodoh Astro! Ehhh.. Raja Lawak Astro Bodoh lah lagi sedap.
  4. Akademi Fantasia dah bermula. Belum nyanyi dah suruh orang sms dah. Bangang betul. Bukan Astro yang bangang. Orang yang SMS yang bangang!
  5. Usaha aku untuk mendapat hit yang lebih tinggi dengan meletakkan "Cikgu Suraya" sebagai tajuk entri..... berjaya!
  6. Aku benci Manchester United.
  7. Masa dah tamat. Sekian.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: