2 Nov 2007

Amazing Asia

Malam tadi aku tengok The Amazing Race Asia 2: Racers Revealed. Kesian aku pada yang bersungguh-sungguh buat video tapi tidak dipilih sebagai peserta program tu. Ada yang sanggup makan janin dalam telur itik, terjun bangunan, menari eksotik pakai bikini, buat lawak bodoh yang memalukan diri sendiri dan macam-macam lagi. Sia-sia sahaja usaha mereka kerana yang terpilih sebagai peserta kebanyakannya setakat bersembang-sembang je.

Kalaulah ada musim ketiga nanti, aku ingin mencadangkan kepada sesiapa yang nak masuk rancangan tu, korang kena pastikan yang korang adalah seorang artis/model/ratu/vj channel V/pernah jadi cover majalah Jantan Sasa/pemilik majalah Jantan Sasa/penari yang dah berumur tapi body masih macam anak dara lagi/lelaki kulit hitam Amerika yang kahwin dengan orang Amerika yang ada rupa mirip-mirip orang asia atau jurulatih gim.

Tiada ciri-ciri yang aku sebut tu? Kalau takda... tak usah mimpi lah nak dapat masuk. Oh ya.. satu lagi.. korang mestilah dah memang sedia kaya raya jugak.

Heran aku.... The Amazing Race yang dari US tu biasanya ada 2,3 pasangan jer yang sexy-mexy ni. Yang Asia punya ni.... terbalik pulak, cuma 2, 3 pasukan yang tak boleh guna penampilan seks (sex appeal) mereka.

Kesimpulan : Mat Salleh yang jadi penerbit rancangan tu suka dengan orang Asia seksi atau orang-orang Asia memang jauh lebih cantik daripada orang Amerika!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: