12 Nov 2007

Si Tua dan Si Seksi

Ishkk.. ramai betul yang suka cerita lucah rupanya. Setakat ni, peratusan pengunjung blog ini yang memilih cerita lucah kekal pada 60 hingga 70%. Tak sangka aku, ramai lagi yang mencari Cikgu Suraya. Baiklah... apa gunanya aku buat undian kalau aku tak berniat "menghadiahkan" apa yang dipilih majoriti pengunjung.... maka adalah dengan ini dipersembahkan sebuah cerita lucah buat hiburan semua.

Korang selalu jumpa tak sepasang suami isteri yang dah berumur... si suami berkopiah dan si isteri bertudung litup? Mesti selalu kan. Kalau yang berjalan sekali dengan mereka adalah seorang perempuan muda yang seksi.. biasa jumpa tak? Tak biasa? Takkan lah tak biasa. Mungkin definasi seksi bagi korang berbeza dengan aku agaknya. Mungkin kalau takat nampak pusat dah tak dikira seksi lagi pada zaman sekarang. Kalau setakat berseluar paras lutut dan t-shirt kecik yang menampakkan bentuk tetek masih belum dikira seksi agaknya. Yang pakai tudung tapi berkebaya jarang nampak seolah-olah berkemban pun sudah dikira fesyen wajib bagi sesetengah orang barangkali. Yang memakai kain batik berbelah hingga ke peha dikira menjiwai budaya Melayu yang mesti dipertahankan. Ada yang berbaju cerah dan jarang dipadankan dengan coli berwarna merah menyala. Yang berbaju kurung nipis tanpa kain dalam juga sudah semakin ramai. Yang memakai blaus bertangan transparen semakin laku di pasar-pasar malam. Yang berseluar sendat menampakkan bentuk bontot semakin diminati ramai termasuk pelajar-pelajar pusat pengajian tinggi. Bayangkan seluar jeans ketat itu bercawat pendek dan dipadankan dengan baju singkat separas pusat dan tudung. Perghhh.. indahnya pemandangan!

Berbalik kepada pasangan tua tadi.. mengapa pakcik sanggup biarkan lurah dada dan alur bontot anak pakcik menjadi tatapan orang ramai di pasar malam sedangkan pakcik sendiri berkopiah? Mengapa makcik sanggup izinkan mata-mata gersang di sekeliling menjamah dan membayangkan batang tubuh anak makcik dalam pelukan mereka sedangkan makcik sendiri begitu anggun bertudung?
Mengapa pakcik? Mengapa makcik? Pakcik dan makcik masa muda-muda dulu perangainya sama macam anak-anak pakcik makcik itu yaaaaa...... ooo... jadi yang berkopiah dan bertudung tu sebab pakcik dan makcik rasa dah dekat nak mati sebab dah tua yaaaaa..... pakcik ingat anak pakcik tu tak boleh mati ker masa muda? Makcik yakin sangat ke anak makcik tu sempat jadi tua dan bertaubat macam makcik? Atau yang sebenarnya.. pakcik dan makcik sangka hukum agama itu untuk orang yang dah nak mampus je?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: