17 Aug 2006

1 Ungku Omar

21 tahun lepas

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28 comments:

Unknown said...

aiseh... manyak smart pakaian dulu, tapi ngapa lekeh manyak sekarang? kekeke.

zino said...

segak2 semua..yg mana satu ?

~ GAB ~ said...

I was in boarding school before and that's how it looks whe it comes to our yearly photo. That looks like a boarding school students... Were you?

tumismenumis said...

Gambar sapa lu tampal ni beb. Dorang ni sekarang rasanya dah ramai yg jadi jutawan nih. Hihi.

Izhal said...

wah nostalgia tuan :) ini kelab pengawas ke apa? semua pakai tali leher je ni...

ps-RM2,kalo camtu bakar jelah hahahaha...

sinaganaga said...

budak lelaki sekolah jahat ni kan? kan? kan?
ha ha.

Unknown said...

Amboi!! Dahlah smart semua, siap ada gaya yang barisan depan sekali tu. En Lan yang mana satu ekkk????

Sastri said...

uih... yg mana satu agaknya Lan ni ek...

debikdebuk said...

Lan...mana kau?? kau still contract eh, contact lagi member2 kau ni?

blackpurple @ jowopinter said...

Sebijik macam tali leher sek henry gurney ekk...hehehe...

kingbinjai said...

ko yang blakang cikku tu ye? ke ko yang cikku tu? ha? ha? ha?

Amanitium Cho said...

kau yang pakai kasut hitam tu kan?

KUDIN.. said...

Babad sekelas dgn kau ke????..or satu batch?...aku tengok kat gambar tu..ramai pulak Babad...hahahahahaaha.

Aku Bukan Bidadari said...

Uih.. sumer lelaki tu..
kacaklah..............Tali Leher tu heheheee

Lan Rambai said...

kenny.. aku kalau nak amik gambar memang smart hahaha
gab.. yes... boarding school.. all boys at seremban
mazudi... jutawan belum lagi kot...
izhal.. form 1 mana ada yg jadi pengawas lagi
naga... sekolah nakal jer... SMSS sek jahat hahaha
debik... adalah sekali sekala jumpa dorang ni.. contact thru egroups jelah
BP... ko mana tahu sebijik henry gurney punya tie? ko ada sehelai ek hahaha
binjai.. kalau aku dah jadi cikgu 21 tahun lepas.... aku dah nak pencen lah sekrg ni.. aku kan masih muda remaja lagi haha
amanitium.. ko memang genius.. aku memang pakai kasut itam
kudin.. babad kelas yg bodoh sikit dari aku hahaha. time form 1.. babad lagi pendek lah
ABB.. sebab tu aku ni pemalu ngan pompuan hahaha
zino, yus, sastri dan yg lain... aku pun tak ingat aku yg mana satu hahahaha

Literature Sushi said...

kemain lagi bebudak yg duduk kat depan tu... dia punya silang kaki memang retro abissss... he..he..

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Lan Rambai said...

raeidzal.. biasalah... nasib baik cikgu aku tak angkat dua2 kaki bagi balance hahaha

Pegawai Khalwat said...

Mana satu hang?

KUDIN.. said...

apa ni..liverpool dgn shefield pun boleh seri....nasib baik seri kalau kalah...?????haahahahahaha...

Unknown said...

sekolah sume lelaki ye...

sinaganaga said...

SMSS dah bukan sekolah utk budak2 jahat macam dulu... dah tak best langsung. ha ha.

Lan Rambai said...

peg khalwat... aku masih belum dapat yg mana satu aku hahaha
kudin... jauh benor ko lari tajuk... ada carlsberg ke dlm gambar budak2 segak tu?
kenit.. pompuan ada.... cikgu... seksi hahaha
naga... ko budak jahat lah ya hahaha

ontahsapo said...

mana kau jumpa gambar ni, dah bekulat dah tuuu....

Ayu Mohamad said...

weiii ko SDAR ker?

Lan Rambai said...

OS... aku curik dari egroup sekolah aku... berkulat?... utk gambar yg dah berusia 21 tahun.. tu kira ok lahh
ayu... kenapa? ko budak SDAR jugak ker hahaha

Rie said...

mesti ko yang muka paling ganas kan? maksud aku yang bermata kecik tu.hehe

sempoii said...

uik lembapnya otak aku ni..34-21=13 tahun? hoh? gambar ko form 2?

wakakakaka! comelnyerrrrr...(yg mana satu ko pun aku tatau)