20 Sept 2006

Pakcik Pokai + Kayo

Hari ini kekayaan aku bertambah hahahahahaha....

Terima kasih Bank Rakyat kerana sudi menambahkan hutang aku untuk 10 tahun lagi.

Tapi 15 minit sebelum aku kaya.......

Entah mengapa kad ATM aku dah tak boleh pakai. Bila aku tanya pada pegawai khidmat pelanggan, dia kata kad aku dah luput tempoh guna. Dia bagi aku nombor giliran dan minta aku tunggu dipanggil ke kaunter. Tunggu dalam 2 minit, nombor aku dipanggil.

Minah Kaunter : Kad encik dah "expired" ni.
Aku: Ohh.. sebab dah lama tak guna ek?
Minah Kaunter : Iya.. sebab caj RM8 setahun tu tak dapat ditolak dari akaun encik. Kalau encik nak sambung penggunaan kena bayar RM8 tu.
Aku: Err.. saya takda lah RM8 sekarang
Minah Kaunter : RM8 takder? (Tunjuk muka heran sambil hulur balik kad ATM aku... suruh aku tinggalkan kaunter dia lah tu)

Aku ambil kad tu cepat-cepat dan terus tinggalkan bank. Malu. Aku takda walau 1 sen pun masa tu.

Masuk dalam kereta dan mula fikirkan siapa yang sudi pinjamkan aku RM8 tu.

Kembali 15 minit ke hadapan semula.

Aku Kayaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: