15 Jan 2007

Kudrat

Semalam aku main 30 minit. Rehat 25 minit. Sambung lagi 10 minit. Perghh.. letih lesu! Pagi ni... habis sakit satu badan terutamanya pusat ke bawah. Maklumlah dah lama tak main.

Minggu lepas bawak bini check-up kat Hospital Sg Buloh. Doktor terus set tarikh untuk caesarian. 21/1 kena masuk wad dan 22/1 akan dibelah perot bini aku. Sebelum ni anak kedua dan ketiga aku kepala besar. Dorang tak boleh keluar ikut pintu. Maka terpaksa bukak tingkap. Kali ni, doktor buat keputusan untuk terus keluarkan di bilik pembedahan.

Pukul 10 tadi bini aku call. Hospital Sg Buloh suruh masuk wad Rabu ni pulak. Bedah hari Khamis. Alahaiii.... lari bajet aku sebab tinggal 2 malam je lagi sebelum bini aku mula "bercuti". Ingatkan masih ada 6 malam lagi. Kalaulah aku tahu awal-awal lagi, pasti aku tak turun lawan bola petang semalam. Kudrat aku telah disalahgunakan ke tempat lain hahaha.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: