5 Feb 2009

Pangkor Laut Perak Naik Pangkat

Aku janji nak komen pasal resort pulak kan?.. err.. Komen aku ialah..
i) Resort cantik
ii) Bilik cantik walaupun dari luar nampak cam buruk jer
iii) Staff sangat peramah walaupun yang dari bangla atau myanmar
iv) Makanan semua sedapppppppppp
v) Kolam renang tak berapa jernih.. tak nampak bikini minah salleh masa aku menyelam hahaha
vi) Keseluruhannya.... memang padan dengan nilai yang dibayar (walaupun aku dapat free hahaha)

Pasal Perak pulak..... aku ada teori konspirasi pasal apa yang berlaku kat Perak sekarang ni.... tapi aku tak nak tulis kat sini... kalau nak tahu email kat aku hahahaha.

Yang paling penting sekali dalam entri ini ialah.. aku nak bagitahu, aku dah dapat surat yang aku nanti-nantikan.... SURAT NAIK PANGKAT! Yahooooooooooo
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: