3 Aug 2010

Bini Marah Tinggal Berdua

Bini aku marah sebab aku dah lama tak update blog ni.

Dia suruh aku buat summary apa yang aku sepatutnya dah update selama 6 bulan setengah ni. Oklah.... utk elakkan dia marah aku lagi.. berikut adalah summary apa yang aku buat dari februari sampai sekarang.


Januari

Bini aku suruh masukkan birthday dia pada 27 januari. Selamat hari lahir yang terlewat sayang!

Februari

Birthday Bang Ngah... aku pun dah tak ingat aku beli apa utk dia hari tu.

Mac

Birthday Bang Chik... ditto.

April

Birthday Exora aku.... hadiahnya.... insurance dan road tax dekat RM1 ribu!

Mei

Sambutan ulangtahun EOCM pertama kat Glory Beach Resort, PD. Event terbesar pernah aku buat yang menelan belanja lebih RM30 ribu. Penat giler buat event ni tapi berbaloi sebab dalam 100 biji exora terlibat dalam konvoi. Dan.... aku masuk TV lagi.

Jun

Pertama kali aku tak dapat peluk bini aku masa annibersari perkahwinan aku dengan dia. Dalam setahun ada 365 hari, hari tu jugak yang dorang ni pilih utk buat meeting kat JB. Sungguh hampehhhh. Kena duduk kat hotel yang dikatakan banyak hantu pulak tu.. nasib baik aku tak jumpa.

Julai

Bawak anak bini gi Glory lagi. Kali ni keluar duit sendiri dulu tapi kemudian boleh claim sebab pergi utk persidangan.

Ogos

Aku sedang buat persiapan untuk turun takhta. Cukuplah hampir setahun aku jadik presiden. Aku dah penat. Bagi orang lain pulak yang pimpin EOCM. Lagipun dah ramai ahli baru yang tak tahu pun aku Presiden sebab aku dah jarang masuk forum. Semangat dah kurenggg.

Hari ni

Aku dan bini aku berdua jer kat opis aku sekarang ni. Orang lain semua dah balik.

Sekian.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5 comments:

Nur Hasyimah Mahasan said...

wife datang opis coz sbb nk check lulus ke tak audit 5s nant

Unknown said...

mmg lama x hapdet. pasal bini marah sbb x hapdet blog. lol

Belinda Adzmi Ibu Ilhamny said...

ha, september..ari jadi linda..bg adiah exora sebijik..hahahahuhuhu..

Masy said...

bahye duduk berdua2 ni, org kata yg ketiga tu setan. hahahahaha

selamat bpose encik rambai~

Lan Rambai said...

yg lain no komen.

pada masy.. kalau dgn bini syaitan lari laaaa...