3 Jul 2014

Mengapa Saya Buat Website Jual Buku Terpakai?


Mengapa saya buat website menjual buku terpakai?
 
Sebelum saya jawab, sila lihat screenshort yang saya ambil daripada beberapa blog yang menjual buku terpakai.
 


 



Saya rasa macam tak berapa user-friendly dan leceh kerana nak kena hubungi penjual dulu. Cuba bayangkan mphonline.com atau bookcafe.com letak syarat macam ini sebelum beli. Yang menjual di facebook pun banyak. Cuma di facebook senang sedikit sebab ada fungsi pm.

Saya cuba cari website buku terpakai yang seperti mphonline dan sebagainya tetapi tak jumpa....jadi...bling-bling.... jom buat website yang memudahkan orang untuk beli buku terpakai seperti di bawah.

 
http://jualbelibukuterpakai.biz/
 
Mudah kan?
 
Ehhh...tak jawab habis lagi soalan sendiri rupanya... Mengapa saya buat website jual buku terpakai? Lain kali lah sambung jawab. 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: