5 Jun 2006

Ujikaji

Bini aku buat ujikaji pagi semalam.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13 comments:

ontahsapo said...

aku nak cuba meneka sgn soalan....dah berapa bulan...?

Lan Rambai said...

Ohhh.. bulannya tak nampak pulak pada alat itu ekekeke

Aku Bukan Bidadari said...

isk...
kalo dua garis maksud kena ucap tahniah yer ?

uiks..Tahniah lahh..
:D

** Kalau salah maafkan yer..tak pasti ler..

kOmEnG hEnSeM said...

ini ujikaji mentang mende pulok doh..????

Lan Rambai said...

ABB - kalau takder garisan pun boleh ucap tahniah jugak apa

KOmeng - tanya kat anak sulong ko... dorang kekadang buat ujikaji ni kat skolah2

blackpurple @ jowopinter said...

Kuih tu memang sedap...lagi2 kalau letak banyak2 chokelat..... hehehe

KAMATO said...

Dah letak cokelat, tambah pulak strawbery....hehehe, apa punya jenis ujikaji ni la.....

Lan Rambai said...

Kueh, coklat, strawbery? Jauh betul pandangan BP dan Kamato....

samurai said...

sekali pandang. nampak mcm pil khayal.

congrats beb!

Unknown said...

apekebendenyeni???

Lan Rambai said...

Pil khayal? Emm.. akibat pil khayal mungkin lah kot Samurai ekekeke

Nizam.. nizam.. nizam... entahakupunbukantausangatpun

Pnut said...

tahniah....

aku tunggu dua line ni dah lebih dua tahun, (selepas anak eprtama usia 3 tahun) bila dia keluar dua line bulan 3 hari tu aku happy, tapi sekadar happy untuk sebulan, Insya-Allah aku harap dua jalur akan muncul lagi di bulan-bulan akan datang

Orang kata, hilang sinar mentari, Allah turunkan hujan, tapi selepas hujan rupanya Allah nak bagi pelangi yang cantik...kan..kan..kan...

doakan aku juga... amin..

Lan Rambai said...

Insyallah pelangi itu akan timbul tak lama lagi wahai puan P-nut.. dua jalur ilang balik tu kami pernah alami sebelum dapat anak pertama dulu.