6 Aug 2006

Lelap

Maghrib.

"Abang ni bau ikan lahh.. pegilah mandi cepat!"
Aik.. aku yang baru balik main bola ni dikatakan bau ikan... ehh.. bini aku mana pernah panggil aku abang... anak aku yang sukar disuruh mandi itu rupanya yang berbau.

Tengah Malam.

"Sayang ni kuat benau bau petai.. gi lah gosok gigi tu dulu"

Lepas gosok gigi.... aku taip entri ini sebab bini aku dah lelap! Lama betul aku menggosok rupanya.



Ps... aku pergi Laman Seni lawat gerai geng jurnal. Kalau nak tahu kisah sorang jejaka pemalu yang aku jumpa kat situ.. sila ke entry kingbinjai ini.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13 comments:

kingbinjai said...

oh! terima kasih, banyaklah hits aku nanti ahhahaha lan, ko perasan tak, hanya kita berdua je menjaja buah buahan hahahahaha

KUDIN.. said...

Cheh...patut le masa makan kat Bakar Bistro(BB) semalam aku bau semacam je......tu aku pelik Char Kue Tiaw ada bau petai......

Unknown said...

patut kena deman tinggi tak mari main boling la... main bola pula... ishh!!

Anonymous said...

terima kasih lan dapat datang ke laman seni & lepak2 kat sana.
jgn serik join xtvt GJ lepas ni. ujung bulan mungkin kami buat piknik. moh ler join. check kat forum GJ http://jurnal.biz/forum

Pegawai Khalwat said...

Hang gosot gigi ka gosot lain sama?

Aku Bukan Bidadari said...

wah pegi juga akhirnya GEJU ek? huh best best,..

ontahsapo said...

siapa jejaka pemalu tu...? biarlah rahsia...

tumismenumis said...

best la korang dapat jumpa jejaka pemalu pulak.

BooK said...

tak abih-abih lagi cerita jejaka pemalu ni?
hahaha

Rie said...

hahaha patut ari tu byk mengasap. cover bau petaii..

sempoii said...

gosok jgn tak gosok..huhuhu

Lan Rambai said...

King... hit ko naik mendadak tak?
Kudin.. yg ko bau tu.. kentut aku daaa
Kenny.. aku main bola Sabtu petang.. demam Ahad pagi.. bowling ahad petang
OP.. sama-sama.. kalau free boleh join
Peg.. byk benda kena gosok lah
ABB.. lain kali jom pegi sekali
OS.. akan ku rahsiakan
Mazudi.. tak best pun
Book.. dah abis dah
Esis.. sampai aku demam hari esoknya
Sempoii.. hehehe

Sastri said...

citer pasal lelap... dah 4 mlm tak baper lelap mata nih...