28 Aug 2006

Kupon Gores

13 Mac 2004

Selamat hari lahir,
Selamat hari lahir,
Selamat hari lahir Adik,
Selamat hari lahir....


Yey yey.... dah setahun Adik hari ini. Aku dan Sayang dengan bangganya menyambut ulangtahun pertama kelahiran Adik iaitu anak ketiga kami.

Beberapa bulan kemudian.....

Bini: Sayang.. kita sambut hari lahir adik berapa haribulan ari tu ek?
Aku: 13 Mac
Bini: Apsal kat surat beranak dia ni tulis 11 Mac?
Aku: Laaaaa.. dah Sayang cakap 13 Mac, kita sambut 13 Mac lah... saya manalah nak ingat... silap hari lah ek hahahaha

25 Ogos 2006

(Aku sedang menggores kopun parking - 2006, Ogos, 25...)

Bini: Eh.. hari ni birthday sayang lahh.. alamak.. lupalah yang...

(Aku terus menggores ruangan jam dan minit pula)

Aku : Bagus jugak parking guna kopun gores ni ek...

Aku (dalam hati): Lepas ni aku tak boleh dimarah kalau tak ingat birthday dia pulak yehaaaaa
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

26 comments:

ontahsapo said...

kat sini parking takder kupon la...

~ GAB ~ said...

Call me romantic... I never forget my wife's birthday and will be pissed off when mine is forgotten. heheheh

Rie said...

itulah lelaki. x ingat nombor. nombor magnum ingat. hahahaha

blackpurple @ jowopinter said...

Kat Melawati ni aku dah kena saman 2 kali pasal tak bayor parking.... cekik darah la MPAJ..!

Unknown said...

eh eh... mana pantun/puisi untuk Merdeka? hahaha...

Lan Rambai said...

OS... itulah kekurangan kl ni hahaha
GAB.. kalau gitu aku ni kira spesis romantik jugaklah hahaha
Esis... aiskrim Magnum sedap woo
BP... ko lari tajuk hahaha
Kenny... tengah perah otak lagi ni hahaha

Sastri said...

err... tak dapat hadiah la ni ek?

Aku Bukan Bidadari said...

wooo siannya.. takdapat apa2 lah ni ek??

Azhar Ahmad said...

Samat hari lahir incik rambai. Buah rambai tu dah masak? Eekekkekeks

Unknown said...

siannye cik lan... ala.. org rumah biasanya banyak benda nak pikior..hehehe.. :)

Lan Rambai said...

sastri.. sejak boleh bagi hadiah secara batin ni memang dah lama tak dapat hadiah lain hahaha
bukan bidadari... tak leh citer kat sini..
azhar... dah lama dah.. dah berair dah pun!
kenit... saya tak kisah pun sebenarnya hahaha

Amanitium Cho said...

hadiah secara batin? kau menuntut ilmu persilatan daripada isteri kau ke? hahah.

malang nasib anak kau sambut birthday hari lain. haha.

debikdebuk said...

biasa la org laki.... Tapi mesti pandai cover punya..

zino said...

selamat hari lahir semuga panjang umur murah rezeki dan di permudah segala urusan..(tertunggak=belated) ..

hadiah tak penting tapi yg lebih penting tu ingatan.. (ini ayat nak cover bila tak dapat hadiah hehe)

Lan Rambai said...

amanitium... ilmu batin tu bukan senang nak master weiii
debik.. bini aku yg tak ingat birthday aku tu seorang perempuan lahh
zino... tak yah cover2 dah.. sebab aku pun bagi balik hadiah secara batiniah jer hahaha

BooK said...

parking kat sini mahal. tu sebab aku tak beli kereta. lagi pun aku naik bas free je.

pssttt.. burpday anak kau yang lain pun jadi macam tu jugak ke?

Anonymous said...

nanti kalo ko kahwim 3 ko mesti lupa mana nombor 1 mana nombor 3 dan mana nombor 4..

Izhal said...

samalah kita tuan... tapi saya lagi dasat kot... anak lahir semalam,harini dah lupa... heheh

ps-smoga adik panjang umujr murah rezeki dan membesar bagai johan dunia akhirat, AMIN...

Lan Rambai said...

book... sekali tu jer tersilap hahaha
jamri.. dari segi sapa no.1, sapa no. 4 tu tak mungkin tersilap hahaha
izhal... amin

NONIE AZIZ said...

terus niat nak buat-buat terlupa birthday isteri!!!

kingbinjai said...

biasala lelaki, bab bab tarikh ni cepat lupa ahahhaha

Lan Rambai said...

MR.. niat jer takper... hahaha
king... bini aku bukan lelaki lahh hahaha

Pegawai Khalwat said...

Lama aku tak pakai parking kupon.

Ada dijual di mana-mana gerai hatta gerai cendol sekalipun.

Literature Sushi said...

"Lepas ni aku tak boleh dimarah kalau tak ingat birthday dia pulak yehaaaaa"
tergelak aku baca statment ni ;)

Lan Rambai said...

khalwat... nasib baik abang ipar aku bg kupon tu.. kalau tak nak kena beli satu buku!
raeidzal... aku pun gelak jugak hahaha

sempoii said...

kira ok la tu.."org umah" aku teringat besday aku time dia buat report kat opis. Dia tulis date kat report, ngk date...ehh macam kenall la..laaaa besday bini akuuuuuuu. masa tu dah kul 2 pm. hampeh..