17 Nov 2006

Chewiiii

Malam sebelum masuk asrama, aku tak dapat nak tidur.
Malam sebelum masuk U, aku sukar nak lelap.
Malam sebelum "dating" kali pertama dengan awek pertama, aku hanya lelap bila dah nak pagi.
Malam sebelum "dating" kali pertama dengan bini aku sekarang, aku rasa, aku tak tidor langsung.
Malam sebelum nikah, dok bayangkan pasal malam esoknya sampai pagi.
Malam sebelum masuk pertandingan bowling kali pertama dulu, aku cuma dapat lelap 3 jam sahaja.
Malam sebelum banyak lagi benda yang datang buat kali pertama dalam hidup aku, aku akan terkebil-kebil atas katil, pusing kiri, pusing kanan, terlentang, meniarap, pergi kencing tah berapa kali, cuba-cuba kacau bini aku...(kalau dia jadi segar, aku ajak "bersembang" hehe). Dan akibatnya, aku akan buat benda kali pertama tu dalam keadaan kurang bermaya, mata merah, selsema.


Malam ni pula adalah malam sebelum Rapat 06!

Kalau esok ada yang takut tengok mata aku. Tak apa. Aku faham.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: