30 Nov 2006

Keputusan

Korang perasan tak tajuk entri aku sebelum ni "TESTING"? Kenapa aku pilih tajuk tu sedangkan aku sedang jawab Tag Amin Bakish, Mazudi dan Sastri? Sebab aku nak uji korang lah haha.

Hasil ujian aku tu ialah:-

Cuma Ontahsapo je yang dapat markah penuh sebab dia seorang je yang tulis no komen tanpa tambah apa-apa perkataan lain. Debik, Tiara, Syikin, Ungku Nor dan Halogamora dapat markah 3/4 penuh sebab mengikut arahan tapi ada menambah perkataan-perkataan lain seperti lalalala, suka menghisap dan muahahaha. Pegawai Khalwat dan Gitar Tong, aku bagi korang markah kosong hahaha. Buat yang lain, aku bagi markah kasihan 1/8 penuh dan pada yang ada sebut pasal hisap tu, aku tambah balik 1/8 lagi pada markah korang.

Walaupun Ontahsapo seorang je yang dapat markah penuh, ini tidak bermakna dia dapat no. 1. Oleh kerana aku yang jalankan ujian ini, terpulang pada aku nak bagi pada sesiapa pun kan? Jadi.... dengan kuasa menaip entri di blog ini yang ada pada aku dan bukan pada korang, aku umumkan, Mamarisyia adalah pemenangnya! Kenapa? Sila klik sini. Sudahlah dia sorang je yang datang rumah aku Sabtu lepas, dia kata aku lebih hensem di alam nyata dari dalam gambar hahahaha.

Ulangkaji - Apa akan terjadi jika tak baca arahan dengan betul?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: