21 Nov 2006

Syawal Terakhir

Aku mengaku, aku memang tampan.
Aku sedar, aku memang segak.
Aku tahu, aku memang handsome.

Tak perlu ada yang maklumkan pada aku, aku memang dah lama perasan suka pada penampilan aku.

Akan tetapi..........

Sepanjang 2 tahun aku di sini, rakan sepejabat tidak pernah memuji secara terang-terangan. Yang anak dara jauh sekali lah nak meluahkan apa yang mereka rasa bila bertemu denganku.

Namun...

Pagi ini, ramai sungguh yang tersenyum dan memuji-muji diriku. Mereka berebut-rebut mengatakan, akulah jejak paling menarik di jamuan aidil fitri tadi. Boss aku yang sukar tersenyum itupun sesekali menjeling suka.

Salah ke kalau aku pakai baju melayu lengkap bersamping di jamuan hari raya? Tidak salah bukan. Tapi, kalau aku seorang sahaja yang berpakaian begitu sedangkan yang lain berpakaian pejabat seperti biasa? Arghhhhhhh Maluuuuuuuu
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: