7 Jan 2009

GEJU dan Buka Sekolah

Orang lain tengah sibuk pindah opis baru.. aku sibuk upload gambar kat sini haha.. Entri ekspress untuk kali ni dimulakan dengan 3 keping gambar masa aku gi Gathering Geng Jurnal sabtu lepas.

Aku cuma snap 3 kali jer sepanjang 4 jam kat sana sebab adanya barang besar gajah ni.


Tak sangka si Adik lapar betul selepas dok main hujan kat situ. Gambar ni Basri aka Dugung Senyum yang punya.


Gambar ni pulak Ungku Nor yang punya.


Tengok gambar sempena bukak sekolah pulak.

Ini adalah baju sekolah yang perlu digosok untuk sehari. Bayangkan berapa banyak tenaga elektrik yang digunakan oleh rakyat malaysia untuk menggosok baju sekolah.


Gambar seterusnya adalah tidak mengikut susunan.

Pintu pagar sekolah anak aku semasa budak-budak balik sekolah.


Gambar kelas Bang Ngah.


Gambar Bang Ngah semasa perhimpunan sebelum masuk ke kelas.


Gambar parents yang nak pastikan anak mereka di kelas yang betul. Masa ni guru kelas sedang panggil nama untuk catit kehadiran.


Ini pulak gambar kat tempat perhimpunan.


Sekian sahaja entri ekspess tapi penuh dengan informasi untuk kali ini. Harapnya line internet di pejabat baru aku dah ready. Kalau tak ready lagi.... aku harap korang tabahkan hati dan bersabarlah demi menantikan entri aku seterusnya.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: