2 Jan 2009

Pangkor Laut Makin Hampir

Masih ingat lagi pasal betapa bertuahnya Bini aku? 3 minggu dari sekarang aku akan menikmati Bini aku kat Pangkor Laut tu... ehh menikmati Bini pulak.. menikmati percutian dengan Bini. Kawin dah lebih 10 tahun, pertama kali nak pegi honeymoon haha.

Persiapan

1) Jogging - malas aku bab berlari-lari ni... ganti dengan main tenis jelahh.
2) Berurut satu badan dengan Bang Karim seminggu sekali.
3) Terapi elektrik setiap hari - 1/2 jam RM3 x 20 kali = RM60.... 2,3 hari sebelum pergi cukuplah kot.
4) Baiki PS2 - baru beli 2 bulan dah rosak PS2 anak aku. Habis satu kampung dia ajak main sekali manalah tak jahanam benda tu.
5) Kena cari sapa yang sanggup datang rumah aku dan tinggal dengan anak-anak aku selama 3 hari 2 malam.
6) Kena habiskan baca buku "Honeymoon for Dummies" - mana ada buku tajuk camtu.. Permata Yang Hilang adalah haha
7) Kena prektis balik teknik cakar rimau - biar sempurna cakaran masa kat sana nanti
8) Yang paling sukar sekali - fikirkan alasan kenapa mesti pergi berdua sahaja pada anak-anak aku!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: