10 Nov 2008

Hujung Minggu Yang Penuh Hadiah

Sabtu

Pertama kali aku rasa apa yang emak aku rasa masa aku sekolah rendah dulu. Anak dapat hadiah kat sekolah hehehe.



Siapa dapat teka yang mana satu nama anak aku, aku akan bagi hadiah istimewa.



Kalau letak gambar Kakak tengah amik gambar atas pentas.... bukan blog lanrambai lah... kat sini aku letak gambar Kakak skodeng bebudak lain yang sedang terima hadiah.



Ahad

Giliran Bang Chik pulak dapat hadiah. Tapi bukan hadiah akademik. Dia ada sukan dan di akhir acara dapat sijil. Tak tahulah aku samaada sijil ni akan digunapakai untuk dia mohon belajar atau bekerja kat mana-mana bila dia dah besar nanti. Dah trend zaman sekarang. Tadika pun dapat sijil.



Bang Chik dapat hadiah sukaneka, si Adik yang sibuk menggodek. Otomatik hadiah tu jadi dia punya pulak tu haha.



Oh ya... hadiah istimewa yang aku janji bukan untuk korang yang aku kenal secara alam betul ya. Hanya untuk kawan alam maya sahaja.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: