5 Nov 2008

Bakal Opis Baru

Encik Lan.. sila ambil kotak dan bolehlah mula mengemas.





Waduhhh.. malasnya aku bab nak kemas-mengemas ni. Korang tengoklah bilik aku sekarang...



Aku rasa banyak benda yang akan dibuang jer nanti haha

Tadi aku pergi naik atas tengok opis baru yang sedang direnovate. Ingatkan dah nak siap... cheh lagi 2, 3 minggu belum tentu siap lagi rupanya.



Tapi bakal bilik baru aku tinggal pasang karpet je... pasti lepas ni tido aku akan lebih lena lagi sebab bilik ni 3 kali ganda lebih luas dari bilik sekarang hahaha



Kalau nak terber atau nak kencing senang banget sebab toilet dalam opis jer.



Kalau nak pegi minum pun senang... keluar ikut pintu ni.. boss tak nampak.. terus jumpa kantin kat bawah.



Cuma satu je tak best. Opis sekarang tak yah naik tangga. Opis baru kat tingkat 2... perghhh.. banyak betul anak tangga nak kena naik... dalam 32 kali nak kena angkat kaki ni.... letihhhhh tuuuu
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: