25 Nov 2008

Rezeki Di Tangan Tuhan

Pemuda A kata

Ishkk.. sepatutnya aku boleh belanja korang makan hari ni. Aku suruh Raju beli 5854.... tengok-tengok kat paper hari ni.. nombor aku naik. Pergghhh... modal RM10 menang RM500... berapa banyak punya untung tu weii. TAPIIII.... bila aku call Raju nak tanya dia dah ambik duit tu ke tak.. dia cakap nombor yang dia belikan aku tu.. amoi nombor salah tulis jadi 5554! Aduhhh frust betul aku.


Pemuda B pula kata

Ko jangan percaya sangat dengan si Raju tu. Dah ramai yang terkena dengan dia. Kali pertama menang dia bagi ko duit tu. Kali kedua, dia bagi lagi.... tapi kalau dah masuk kali ketiga... mulalah dia buat trick amoi salah tulis nombor tu. Abang C dah kena ari tu. Takkan benda yang sama terjadi kat orang lain jugak???


Pemuda A jawab balik

Takperrr.. aku percaya kat Raju.... takkan dia nak tipu rakan sendiri. Besok dia kata dia nak tunjuk kat aku slip nombor yang dia belikan aku tu. Dia kata dia pun susah hati sebab dia pun rugi.. tak dapat komisyen. TAPI.. kalau besok dia buat cerita kata anak dia dah makan ke slip tu, kucing dia bawak lari ke nombor tu.. Siaplah ko Raju. Aku belasah kat situ jugak


Kenyataan terakhir pemuda A

Kalau betul amoi tu dah tersilap masukkan nombor.... aku tak kisah.. nak buat camna kan.. dah takda rezeki


Dasat tu.. kaki nombor boleh terima kenyataan rezeki dia tak ada disebabkan oleh kesilapan amoi menaip nombor yang dia pilih.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: