9 Dec 2008

Aidil Adha 1429

Aku tahu ramai yang jadi peminat blog aku ni adalah perempuan. Orang perempuan susah sikit nak pergi tengok majlis korban kan kan kan... jadi aku ingat nak letak beberapa video klip korban kat tempat aku... tapi lama benor nak upload video tuh. Jadi aku bagi korang tengok gambar je lah...

Mula-mula sekali kita tengok tapak kaki lembu yang telah dikorbankan.



Inilah caranya untuk mendapatkan tapak kaki lembu-lembu tadi.



Kita kembali kepada masa mula-mula tuan punya tapak kaki tadi disembelih.



Yang ini pula ialah semasa proses melapah.



Kita melompat balik kepada gambar kepala lembu sebaik sahaja disembelih.



Pada pendapat korang kan.... kalau kejadian tanah runtuh Bukit Antarabangsa baru-baru ini terjadi akibat ada mangkuk hayun yang makan rasuah walaupun dah tahu kat tempat tu berbahaya untuk dibina bangunan... sesuai tak kalau lehernya disembelih?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: