1 Dec 2008

Saiz Biasa Barang Besar

Ada masa-masa tertentu aku rasa susah betul kalau punya saiz kaki yang normal. Dalam timbunan kasut-kasut dalam gambar kat bawah ni... mungkin tak sampai 5% sahaja yang padan dengan kaki aku. Kasut saiz 8 hingga 11, berlambak-lambak. Saiz aku... punyalah payah nak jumpa. Bila dah jumpa, asyik yang sebelah kanan ajer. Aku sudah putus asa selepas lebih 1/2 jam mencari. Datang bini aku... tak sampai seminit dia jumpa yang belah kiri.


Secara kesuluruhannya, aku dan keluarga habiskan masa selama 3 jam kat jualan kilang kasut ni....demi nak dapatkan kasut sekolah RM10/sepasang dan kasut-kasut lain yang paling mahal pun cuma RM19 sepasang.




Gambar berikut tidak ada kena mengena dengan saiz kasut dan juga bukanlah untuk memberitahu aku dah beli DSLR. Ia hanya untuk menunjukkan betapa aku teringin nak ada barang besar macam ni.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: