5 Dec 2008

Kisah DSLR Lagi

Sapa mau DSLR Olympus E-420 free! Iyaaa.. percuma.

Aku tahu pasal benda ni pukul 12.30 tadi selepas baca blog Tiara. Kat situ dia ada buat iklan pasal satu company tu... dalam hati aku... "apahal minah ni tak tulis cerita 18sx macam hari-hari jumaat sebelum ni? Apahal iklan free dengan tulisan skema nak mampus dibiarkan tanpa ada entri baru?".

Sudahnya.. aku terklik pada link yang ada kat entri tu. Patutlah minah tu rajin buat iklan free.. dia nak dapat cuci gambar percuma rupanya. Sampai 50 keping pulak tu. Bila dah dapat gambar, buat review lagi dan boleh dapat RM50 pulak. Perghhh.. menarik jugak ni...sampai masa khutbah jumaat tadi aku tak tido langsung tapi tetap tak dengar apa yang khatib tu baca hahaha.

Dengan semangat berkobar-kobar.... aku pun terus ahh jadi member dan nak upload 50 keping gambar daripada beratus-ratus gambar yang tersimpan dalam pc aku ni. Dalam kepala dah siap ahh karangan aku untuk buat review website online printing ni.. yang dalam BM ada... yang dalam BI pun ada. Siap terbayang-bayang Olympus E-420 yang akan aku dapat bila review aku jadi johan nanti! TETAPIIIIII... masa upload cara express yang ada kat website tu.. keluar error macam dalam gambar ni.



Apa kejadahnya makna nombor-nombor tu ek? Kenapa lah tak boleh upload ni. Kalau upload biasa boleh tapi lambat gila kalau pakai pc kat opis aku ni. Nak kena upload sampai 50 keping.... mau sampai malam baru selesai upload. Server opis aku ni memang lembab gilos.

Nampaknya.... bayangan Olympus free tu dah makin hilang dah. Kalau korang nak join the race bolehlah pergi kat website tu. Setakat ni baru 8 orang jer yang dah buat review. Peraduan ni terhad untuk 50 yang pertama jer.... kalau korang rajin pergilah jengah. Manalah tahu boleh dapat camera tu. Nanti bolehlah korang hadiahkan kat aku sebagai tanda terimakasih atas makluman aku ni.

ps.. review yang dah ada.. bagi aku bukan review... macam iklan jer!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: