14 May 2006

Ahaakkkkssssssss


Steven Gerrard... ko memang classssssss (Pic Source - Soccernet)


Berikut adalah beberapa sms yang aku dapat sepanjang Final FA Cup yang baru tamat tadi.

Liv 0 West Ham 1
Pyan : Ehem! steady west ham
Apai : Bravo west ham
Hilmi : Ahaak!

Liv 0 West Ham 2
Apai : Go west ham! Go

Liv 1 West Ham 2
GOLLLLLLLLL

Liv 2 West Ham 2
GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL

Liv 2 West Ham 3
Apai : Sorry this year no cup! Only "teh tarik" cup at rest. Abu bakar!

Liv 3 West Ham 3
GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL

Penalty Shootout
Liv 3 West Ham 1

LIVERPOOL JUARAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Ermmm.... aku rasa tak payah lah aku buang duit balas sms dorang.... dorang tu dah cukup bengkekkkk dahhhhhh. Tak perlulah rasanya aku tambahkan lagi kepedihan penyokong pasukan-pasukan yang kalah pada pusingan-pusingan sebelum ini kepada THE REDS ini.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 comments:

ontahsapo said...

Aku dapat rasakan kelegaan peminat liverpool malam tu.... memang release!!!
tahniah la dgn FA Cup tu...

Lan Rambai said...

ontah: Memang legaaaa... sampai la ni dok sakit tekak sebab menjerit GOL kuat sgt malam tu hehehe