31 May 2006

Tak Tahu Malu

Aku terpaksa tutup chat box aku. Aku bengang pada orang yang tak tahu malu tunjuk kemaluan sendiri dengan mengotorkan chat box aku tu. Aku tahu sejak awal lagi sapa punya kemaluan itu. Semalam Aku ban ip dia. Dia masuk dari ip lain pulak. Pagi tadik dia tunjuk lagi kemaluan dia.. aku check ip.. ip yang sama ngan ip aku sendiri sebab kami share 30 orang satu streamyx. (Streamyx yg RM600 lebih sebulan bukan yang RM20 sebulan tu!) Kalau dah ip sama ngan aku sendiri aku nak ban macamana? Aku buang ajer chat box tu senang cerita.

Aku takda mood mengarang Kisah Sebiji Rambai aku hari ni. Tapi Boss aku takde.. dia ikut Boss dia gi jalan-jalan kat negeri owang puteh. Jadi aku pulak jalan-jalan baca blog tersohor berikut.

10 PETUA UNTUK JADI WEBLOG POPULAR - Tok Rimau - bagus untuk blogger ingusan

Melayu yang satu itu menunding dengan muncung - Sinaganaga - muncung Melayu memang panjang

malam-malam - Abdullah Jones - errr.... mamat tunjuk kemaluan tu pasti suka sebab ini cerita kote Melayu

BIRU - Mat Jan - aku selalu search warna hijau jer

Aku harap dorang ni tak marah aku bukak peti ais dorang dan hebahkan kat dunia aku yang kecil ni pulak. Lagipun aku pun nak jadi blogger tersohor macam dorang!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 comments:

Aku Bukan Bidadari said...

isk..jahat sungguh dia..
dah jangan kawan ngan dia..
takper dia jeles tu dia takder blog..sabar ok..
maknanya awak glemer ler.

Lan Rambai said...

Aku Glamer? Arghhhhh...

ontahsapo said...

aku sungguh tak sangka kemaluan boleh ditunjuk di chatbox, sungguh kurang akal orang itu...kenaper tidak sahaja diposkan gambar nya ke nst atau utusan supaya satu malaya tahu itulah kemaluan dia....busuk betul....

KAMATO said...

hai ada jugak ye orang macam tu, dah ip yang sama... tapi apa nak susah delete je.... lama2 penat la

dugongsenyum said...

:-)

Lan Rambai said...

Nak kena delete selalu yg malas tu Kamato..

Tuan Dugong senyum kambing jer kat sini?

MLanz said...

Satu tindakan bijak lanrambai...
jgn kao layan mamat tuh! biarkan dia dgn kemaluannya....eh semalam kao kat surau buat pe dgn laptop tuh?