16 May 2006

Selamat Hari Cikgu

Sempena hari guru ni, aku nak uji ingatan aku sendiri lahh. Aku nak senaraikan seberapa banyak nama cikgu yang masih aku ingat sampai sekarang.

Sekolah Rendah Kebangsaan Tengkera (1) Melaka

Cikgu Anum, Cikgu Sarah, Miss Lee, Mr Chong, Mr Vellu, Cikgu Aziz.

Laaaa.. 6 orang je yang aku masih ingat nama lagi??? Dah tua benor aku ni agaknya. Tapi kira oklah kan sebab dah lebih 20 tahun aku tinggalkan dorang kan.

Sekolah Datuk Abdul Razak

Baharom Kamari HM, Anak Ahmadun Penolong Kanan... nama dia aku tak ingat, Mrs Madhavan BI, Mat Tulang Bio, Rahim Robin Geog, Lee Pui Leng BI, Hasni Seksi BI, Mr Chia Guitar BI, Rahim What Is The Because , Azizi Gimnastik, Nava Kriket, Suhaimi Pengurus Kriket, Latif Kuat Isap Rokok, Ustaz Dollah Chebum, Ust Bakar Mengamuk, Lee Chui Peng Matematik, Bandung Kimia Tangkap Aku Meniru.. kali pertama cuba meniru kantoi dan tak pernah meniru dah sampai sekarang hehehe, Aidi Jantan Warden.

Banyak lagi yang hanya rupa dan karektor dorang jer yang aku ingat....

Universiti Teknologi Malaysia

Pen Dekan Rosli Rashid, Pak Ya, Jamadi Quantities, Haridan Sibuk Ngan Firm Sendiri, Mazlan Che Mat, Wan Yusof, Pak Amin Gemuk Sekarang Dah Slim, Rosdan Gila Assignment, Wahid Seluar Merah, Cik Zubaidah, Prof Madya Omar Munir, Jamaludin Lawyer, Norizan Ngantuk, Khairudin Lawak, Kamaruddin Mat Ali Menjerit Kacau Awek Yang Lalu Masa Tengah Jaga Student Exam, Yahya Services.

Kat U ni pun sama gak... ramai lagi yang aku ingat rupa jer tapi tak ingat nama.

Pada cikgu-cikgu semua.... terima kasihlah ya sebab pernah ajar aku. Pada yang aku tak ingat dah terutama masa aku Form Six yang aku tak ingat walau sorang pun sebab aku masuk kelas dalam sebulan jer, mintak maaf jelah sebab ingatan aku takat yang dalam senarai kat atas tu jer buat masa ini.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 comments:

Anonymous said...

ustazah yang ajar kau Al Quran tu kau lupa ke namanya?

Lan Rambai said...

alamak.. thanks for ingatkan.. tapi bukan ustazah lah.. aku panggil dia Tok Tambi.

sempoii said...

ehh UTM gak eh..yayyy! Selamat hari guruuu..

Anonymous said...

Universiti Teknologi Malaysia tu UTM lah kot ekekeke