22 May 2006

Dealova by Once

Sejak aku terdengar lagu Dealova kat blog si Sempoi.. kepala hotak aku asyik dok rewind lagu ni berulang kali. Berantu tol lagu-lagu Indon ni kan. Aku tak tahu lah lagu ni selalu disiarkan kat radio ke tak sebab jarang sangat dengar radio lah. Time dalam kereta jer baru dengar. Aku pulak dah lama tak bawak keta gi keja, so aku tak tau sangat lagu apa yang tengah top sekarang ni.

Lagu-lagu camni kan.. memang senang nak top carta lagu radio mana-mana pun sebab lirik dia kan boleh diguna kalau-kalau ada yang nak mengorat ke nak memujuk bini ker.

Lagu Dealova ini diminta oleh Ali khas buat halwa telinga Minah yang berada di Pulau Sebelah dengan ucapan... hayatilah lirik lagu ini....

Aku ingin menjadi mimpi indah dalam tidurmu
Aku ingin menjadi sesuatu yg mungkin bisa kau rindu
Karena langkah merapuh tanpa dirimu
Oh karena hati telah letih


Lirik penuh sila google sendiri ya hehehe

Walaubagaimanapunnn.... hati Ali pasti punah kalau dapat balasan Minah begini

Cukuplah saja berteman denganku
janganlah kau meminta lebih
ku tak mungkin mencintaimu
kita berteman saja
teman tapi mesra


Mudahnya nak tolak cinta orang kan sekarang... main tuju-tuju lagu jer hehehe
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 comments:

sempoii said...

Hahaha! sempoi..sempoi..sempoi..

pastu anak si Ali plak tuju lagu,
"ayah ku kawin lagi..."
ahakss!

Anonymous said...

laaa. Ali tu duda rupanya.. patutlah Minah tak nak..

"Cintaku bertepuk sebelahhh tangannnnn"

Anonymous said...

sorry for the random comment.. :p
lagu nie mmg berhantu.. aku pun asyik ulang2 jer lagu nie.. lirik dia best giler..

Anonymous said...

sorry for the random comment.. :p
lagu nie mmg berhantu.. aku pun asyik ulang2 jer lagu nie.. lirik dia best giler..