28 Jul 2006

Ingatan Terawal

Tok Rimau sepatutnya kena bayar royalti pada aku. Walaupun aku dah lama khatam Ayah Kita Boss, aku masih rajin bukak arkib blog dia masa di danchan. Kali ini aku jumpa entri Ingatan Terawal. Dah hampir 1 jam aku picit-picit otak aku bagi keluarkan balik memori yang duduk di saf paling belakang sekali. Susah! Otak aku ada banyak darah kotor mungkin. Betullah kata bini aku...

Darah kotor wanita akan keluar dari sistem sebulan sekali.

Darah kotor lelaki.... naik ke atas dan kekal di kepalahotak awak tu selama-lamanya!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11 comments:

Lan Rambai said...

Time dia tengah peknen ni.. aku tak tanya lagi tentang darah kotor itu pergi ke mana pulak..

tumismenumis said...

Orang cakap, kalau makan semut ngan kepala ikan, darah kotor ni meningkat.
Banyak sangat kau makan mender ni kot.

Azhar Ahmad said...

Percakapan si isteri berbaur perasaan marah yang tidak ditahan2

zino said...

macam mana nak buang darah kotor kat kepala tu.. makin lama makin pekat tu..

Sastri said...

keskeskes...

blackpurple @ jowopinter said...

Lan nak aku tunjukkan tempat untuk ber'bekam'...he he...

Literature Sushi said...

sebenarnya darah kotor tu tak naik ke kepala, sebab orang lelaki takde darah kotor pun... yang naik ke kepala adalah benda lain, kalau benda itu terlalu lama tak dikeluarkan ;)

Unknown said...

tak pahamle... boleh translate tak.

Anonymous said...

Mazudi.. semut aku tak makan.. kepala ikan pun aku tak ingin hehe
rontol.. aku muda lagi weii
azhar.. tu bukan time dia marah.. tu time aku menggatal lebih2 sikit hehehe
zino.. tulah masalahnya ni
sastri... koh koh koh
blackie.. takut ahh nak bekam2 ni
raeidzal.. bukan bidadari je yg paham apa ko tulis ni hehehe
sikenit.. elehhh... buat2 tak paham pulak...

Faridt said...

raiedzal, setuju cakap hang. Kita mana ada darah kotor. Darah putih dan suci hanya lelaki aje ada :)

Lan Rambai said...

Faridt... macam mahsuri lah pulak ek.