11 Jul 2006

Sofa Untuk Dijual

Oleh kerana aku jeles dengan ada satu mamat bujang dan satu minah dara yang menayangkan sofa mereka di blog masing-masing.... maka dengan bangganya aku mempersembahkan sekeping gambar sofa di rumah aku pulak!



Ada sesapa yang berminat nak beli?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

29 comments:

Lan Rambai said...

Pesanan utk yang belum ada anak dan belum beli sofa.. jgn beli sofa jenis macam aku punya tu.. lagi bagus kalau tak pakai sofa langsung!

Akima Akatoman said...

Aku ada satu sofa panjang di rumah aku, dah penuh dengan contengan anak aku, kalau dapat anak lelaki rasanya boleh berlubang macam sofa kamu.

Literature Sushi said...

mak aiiii.. cam ne boleh ada lubang besar kat tempat letak tangan tu? :O

Unknown said...

antik ni.. :)

Lan Rambai said...

aki... anak perempuan aku sama ganasnya dgn yang lelaki
raidzal.. entah.. aku pun tak tahu
sikenit.. berminat nak beli ker hehehe

kingbinjai said...

yang lubang tu astray ke?

NONIE AZIZ said...

meleleh air mata aku n3 ko kali ni!!!anak ko buat ker ko yang buat sampai berlubang tu? bak kata kingbinjai berlubang tu astray ke...manalah tau punya ralit tengok bolah baru2 ni sampai tak perasan sofa tu dah berlubang keskeskes...

Lan Rambai said...

King.. lubang tu bukan ashtray wei.. cuma dah jadi tempat letak ashtray hehehe
MR... dulu anak-anak aku jadikan sofa tu tempat dorang menzahirkan bakat melukis.. tapi sebab tak cantik.. depa geram.. tujal2 mata pen tu... aku pun tak sedar masa bila lubang yang kecik2 itu sudah menjadi besar... atau dgn kata lain.. pejam celik pejam celik dah besar dah lobang tu.... :((

Izhal said...

warnanya dah cantik... berapa nak jual?

Lan Rambai said...

izhal.. ko ni bior betul.. takkan sofa berlubang aku tu ko nak beli sungguh? Nampaknya... boleh stat online bisnez ahh camni hehehe

Unknown said...

lubang tu bukan saja boleh letak ashtray, ia juga boleh letak botol air dan pop corn sambil menonton tv... hahaha

ontahsapo said...

wah, mcm kerusi kat tgv lak, boleh letak air...

kingbinjai said...

juga boleh letak bunga

Unknown said...

cam gitu rupa pun nak jual ker?? Pakai jerlah sampai dah tak leh duduk lagi...hehe.

Lan Rambai said...

Kenny... setakat ni tak pernah pulak letak air.. kalau letak remote memang selalu
Ontah.. sofa aku lebih selesa dari kerusi tgv
king.. letak bunga? mak aii.. tu dah kira extreme tu
yus.. manalah tahu ada rezeki lagi utk dubuat hasil hahaha

kOmEnG hEnSeM said...

GANAZ BETUL KO YEEE...SAMPAIKAN SOFA PON `DIPERKOSA'..... HAHAHAHAHAHAHAHAHA.... BESOR SUNGGUH LOBANGNYAAA....

Lan Rambai said...

komeng.. oitttt... tu kerja anak aku lah... bukan aku..

Pegawai Khalwat said...

Jual?

Aku cadang hang letak kat e-bay la.

Azhar Ahmad said...

Ekekes.... besrnya lubang? Ko buat apa dengan lubang tu?

Moon® said...

Hahahah gelak dulu,lubang tu memang khas nak letak air ke? Kretif sungguh ko ye.. ataupun itu kerja tangan anak ko? Sabar ajelah yee..

Lan Rambai said...

Peg Khalwat... tak terlintas pulak nak letak kat ebay.. idea yg bagus tu.. ekekeke
azhar.. macam-macam benda boleh buat wei dgn lubang
moon.. anak aku memang kreatif hehehe

Lan Rambai said...
This comment has been removed by a blog administrator.
KAMATO said...

ini dah kira barang antik tu...mahal tu...hehe

blackpurple @ jowopinter said...

Isk... aku lagi kena.....

Besornya lubang tu..Silap2 kepala pun boleh masuk tu lan...hehehe

Sastri said...

adeh...

Lan Rambai said...

Kamato.. nak kata antik.. baru 5 tahun usia sofa tu
BP.. tak pernah pulak test masukkan kepala kat situ ekekeke
Sastri.. adeh?

MLanz said...

jgn anak kao ingat lubang toilet dah....

sempoii said...

macam kat panggung wayang la..boleh letak air ngan pop kon. ahakss!

Lan Rambai said...

lanz.. ishk. dorang kenal lah lubang yg dorang buat tu.
sempoii.. berminat nak order?