28 Jun 2014

Ulang Tahun Ke 16

Hari ini adalah hari ulang tahun perkahwinan saya yang ke 16. Hari ini juga www.jualbelibukuterpakai.biz dibuka secara rasminya. Cita-cita saya ingin buka website tersebut dengan 1,000 buah judul tetapi hanya hampir 300 sahaja yang mampu saya senaraikan setakat ini.

Kepada yang membaca posting ini, saya ingin maklumkan anda telah layak menerima kod diskaun untuk pembelian di website yang memudahkan urusan membeli buku terpakai terutama novel terpakai. Kodnya ialah 280698 iaitu tarikh perkahwinan saya. Dengan kod ini anda akan mendapat diskaun sebanyak 20% sekiranya tempahan yang dibuat melebihi RM50.00. Tempahan anda juga layak mendapat penghantaran percuma.

Kod ini terhad kepada 10 orang sahaja dan hanya sah sehingga 26 Julai 2014 sahaja, jadi bertindaklah dengan cepat ya. Kongsikan dengan rakan anda.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: